Svärmor, Swan Valley och Susande tid

Jag är numera övertygad om att tiden går snabbare för varje vecka. Kanske går den fortare för att vi båda jobbar 9-10 timmar om dagen, för att det är mycket att planera eller för att man nu sover som en stock när temperaturen går ned och lägger sig behagligt under tjugo grader om kvällarna. Hursomhelst, om 76 dagar kliver vi av planet i Stockholm...
De senaste veckorna har vi haft mycket fint främmande av Henriks mamma och Micke. Nya upptåg i Swan Valley, dagsturer runtom i Perth, bad och mycket mys har varit på schemat. Jag har också blivit en väldigt dålig fotograf, men de å bilder som lyckades förevigas av min IPhone under deras vistelse kommer här. Och vi säger det väl igen, vi är så lycklig lottade med den familj och vänner vi har, som kommer hit bara för att vara med oss. Helene, du bryter regeln om svärmorsmardrömmen, du är svärmorsdrömmen!
Micke, Helene och Henrik
Lika som bär
Perths skyline, på väg ut i Swan River mot Swan valley via båt
Lär ut vårt nya uttryck "jag hajar"
Windy Creek Vinery, Swan Valley
Glada!
Henrik och helene hjälkpte till lite med vin-producerandet också
'
Njuter i skuggan kring samma bord, som gänget i julas gjorde :)

Kommentarer
Postat av: Helene

Tack bästa Matilda och tusen tack för jättemysiga dagar hos er!

2014-04-07 @ 16:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0