Underbara Bali

Två veckor i Bali som gärna aldrig fick ta slut. Vilken underbar känsla att få springa fram och krama mamma igen. Och när jag står där, smyger Fanny upp! Runt halva världen flög hon för att överraska oss, älskade vackra unge! Total lycka. 
Vi spenderade tre dagar i Kuta, tog båten till Paradiset på Gili Trawang och stannade en vecka och sedan tillbaka på Bali och Seminyak de sista fyra dagarna. 
Eftersom vi haft fyra kameror, Iphone x2, Systemkameran och GoPron får bildregnet bli lite omkastat när det tar sån tid att gå igenom alla tusen kort i datorn. 
Framme! På takbaren, smakar vår första Bintang. 
 Första kramen!!
Och här smyger Fanny fram! 
Äntligen!
Mina finaste!
Dagen efter i tak poolen
Jag och syster <3
Hej från oss!
Natt tid på taket
Bytter hotell dag 3
Underbart
FINA!
Eftermiddagsdrink
Dag fyra tog vi båt två timmar till Gili Island och världens mysigase hotell
Bara att få bo granne med de här två räcker för mig <3
Vackra stränder
 
 
Mysiga morgonpromenader
Softa kvällar
<3<3
Sköna dagar
Efter dykning
.
Cyklar till sundown spot
För lite solnedgångsmagi
.
.
 
<3<3<3<3<3
Vi tre!
Vackra!
Kärlek
 
 
Svårt att sammanfatta två så underbara veckor, massor med kärlek, skratt och bara känslan att ha mamma och syster sitta mittemot mig när vi går ut och äter på kvällarna, att de finns där när jag vaknar nästa morgon och vi får bara vara tillsammans hela dagen. Lycka, kärlek. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0