Sista glimtarna från Gladstone

De sista veckorna gick både rusande fort och oändligt långsamt, långsamt när man tänkte på hur mycket vi längtade efter att bara vara framme på Bali, superfort gick det när vi väl började packa, städa och flytta ut.
Sista dagen på jobbet fick jag fikabuffe och många kramar av fina kollegor, i dagarna efter det låg jag på knä och dammsög, skurade och putsade. Lite märklig var känslan att faktiskt, tillsut, säga hejdå till alla och stänga dörren om 94Goondoon Street för sista gången, lite ledsamt på ett sätt, men mest spännande och ivrigt att börja nästa äventyr. 
 
Emma, Jag, Fiona och Necy, min sista jobbdag. 
En tom lägenhet
Kollar det sista, ryggsäck på!
 
 
 
 
Och så gick vi på Goondoon Street för sista gången
 
Hejdå från flygplatsen i Gladstone
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0