I Bought A Jeep

Någon, snälla, fråga mig vad jag gjorde idag! 
Drömbil fastnar lite på tungan, jag är ingen biltjej. Men jag älskar min nya lilla röda.
En till avbockning på bucketlistan. Att äga en Jeep Wrangler Sport med soft-top och 4x4. Alltså känslan av flygande hår i vinden, öppet tak och musiken av vågor i öronen, helt jäkla oslagbar! Sekunden H är tillbaka flygen från jobb norröver, blir det fyrhjulsdrivs övnings körning på stränderna. 
 
 
 
 
Om ni hade frågat lydde svaret- I bought a Jeep!!!

Kommentarer
Postat av: Marita Mitchell

Haftigt varre, kan verkligen se dig flyga omkring I den! Snalla kan du skicka eran nya address, vill skicka nagot litet till er.

Kramar

2013-11-25 @ 12:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0