Tvåa Femma

Måste ju erkänna att det här med att fylla tjugofem har varit lite läskigt, speciellt så långt från Svea och med de ansikten jag alltid firat min födelsedag med. Tjugofem lixom. Lite skräckblandat förtjust. Fast som alltid ser jag barnsligt mycket fram emot mina födelsedagar, jag älskar att fylla år! Klämt på de där gröna paketen som kom med posten för ett par veckor sedan  varje dag och fått H att varje kväll, innan vi ska sova, räkna ned dagarna till den fjärde i en månad. Och jag fick världens bästa födelsedag. På grund av er. Alla face-önskningar, skype samtal, kort, presenter och sms och email. Jag skattar mig väldigt lätt världens lyckligaste tjej med världens absolut bästa familj och vänner. Allt det ni gör för att jag fyller år. Igen, ni är i absolut världsklass.
 
Fler tårar följde med eftermiddagen och öppningen av de där gröna paketen som såklart hade världens finaste innehåll - jag är så svag för ord och de där bara för mig speciellt utänkta innehållet, gulp!
Jag lyssnade på Oskar hela dagen, drack kaffe i solen och pillade på min fina vita i padda. Skypade med mina bästa vänner och svärmor som alla sjöng så vackert. H tog med mig och köpte iPadfodral (väldigt imponerad av mig själv att jag klarade åtta timmar själv med plattan utan en endaste repa - ett bevis på tjugofemårsförträfflighet) och så beställde vi pizza och jag fick så många kramar jag bara ville i soffan till sent. Svårt att slå den födelsedagen på fingrarna. Kärlek, det är mycket svårslaget. Tack. 
.
I do must confess that I have been a little bit scared about this turning twentyfive buisness. Especially so far away from Sweden and the faces I usually celebrate my birthdays with. I mean twentyfive. Sort of bittersweet. But as always I´m like a child looking forward so much to my birthdays, I just love my birthdays! I have poked and squeezed those green packages that arrived with the mail a couple weeks ago every day and got H to count down the days for me every nigh, before we fell asleep for a month. And I had THE best birthday thanks to you and my Love and fiance. All your face-wishes, texts, skype calls, emails, present and cards. I´m easily the most lucky girl in the world with the best most wonderful family and friends in the world. Everything you do for me, so much love. 
I listened to my Oskar the whole day, drinking coffe in the sun playing with my iPad. Skype calls from my best friends and mother in law who all sang so beautiful. H took me to buy a cover for the Ipad (So impressed my myself who did eight hours alone and not so much as scratched it - the proof of my twentyfiveyear old visdom) We ordered some pizza home and then I got as many cuddles as I wished in the sofa untill late. Real hard to beat a birthday like that, so hard to beat love. 

Henrik took some pictures on me when I was opening my green presents....





Swedish Candy! 







They do know me too well  and sent so much Salty licorice, My gosh its soo yummy!
 
 
 
 
 My butterfly sent me book full withpictures of us and she had wrote down memories and so much love, I just finished off crying from the letter Hamp sent me and now I just went on again!
 
 
 Happy tears! 
 
 
 
 Swedish candy, unbeatable!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0