Friday Girl

Förra fredagen prydde en svensk tjej förstasidan på the Observer, och helgbilagan med ett två-side uppslag! The Observer (http://www.gladstoneobserver.com.au/) som då startade sitt nya fmode satsning med syfte att lyfta fram lokala butiker och lokal shopping. Först ut blev jag som representerade butiken där jag är anställd. En timme innan photoshootet ringde dem upp min chef och frågade om jag ville modella och det var en stressig timme av att välja outfits och prova allting på. Såhär blev bilderna, jag måste erkänna att jag gillar dem, fotografen var en stjärna och i omgivningen blev det så bra, och jisses vad roligt det var!
 
 
Last friday, a swedish girl posed on the frontpage of The Observer and a two page spread in the weekend session. The Observer started their new fashion spread to gain local shops and shopping whitin Gladstone, and I had the honour to be first girl out representing the store Im working at. An hour before the photosession they called up to confirm and ask if I wanted to be the model and it was quite a hectic one to pick all the outfits and trying them on. This is the pictures, I actually love them without sounding too much of a boaster, and My Gosh it was so much fun!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moster

Vackraste, finaste, sötaste, snyggaste du! Ny karriär på gång! Färdig modell! Pussar o kramar <3<3<3

2012-09-26 @ 09:57:14
Postat av: Syster Nelly

Fina bilder! Kram<3

2012-10-06 @ 15:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0